מסע זהות לרמת הגולן שכבה ט' – תשפ"ג

שתפו:

בימים שלישי-חמישי כ"ה-כ"ז באייר 16-18/5/2023 יצאו תלמידי שכבה ט' למסע זהות ברמת הגולן.

אורי לאילב, מורה לשל"ח: "בשעה טובה חזרנו היום, בריאים בנפש ועם גוף תפוס, ממסע של שלושה ימים ברמת הגולן 🏞️
ביום הראשון צעדנו מחורבת חוממה דרך מצפה נריה והר מירון עד לקבר הרשב"י הקדוש. 😇 סה"כ 12 קילומטר של הליכה. בדרך דיברנו על התמודדות עם קושי, גם גופני וגם נפשי כחלק מבניית הזהות שלי.
ביום השני קמנו מוקדם, אחרי תפילת שחרית וארוחת בוקר הלכנו ישר מאתר הלינה באבני איתן למסלול בנחל אל על עד אביעד, בדרך הספקנו לעשות מעגלי שיח עם המדריכים התותחים ולשכשך במי הנחל הקרים. 🥶 ממש לקראת עומס החום 🤯 סיימנו את המסלול עם ארטיקים קרים שחיממו את הלב.
המשכנו משם ללימוד בישיבת הגולן בחיספין. 😇 בישיבה למדנו בחברותות עם תלמידי הישיבה על חיזוק הזהות הדתית, שמענו שיעור מראש הישיבה על הזהות של רמת הגולן כחלק ממלחמת ששת הימים וסיימנו בסיום מסכת של תלמיד בישיבה (שלנו❗)
לאחר מנוחת צהרים באתר הלינה יצאנו בערב לסיור לילה בתל סאקי.🌌 חווינו את סיפור הקרב בלילה ואת תחושת הלוחמים במקום בלילה ובתוך המחילות. והתחברנו לזהות הלאומית למדינת ישראל.
ביום השלישי התעוררנו קצת יותר מאוחר. אחרי תפילת שחרית וארוחת בוקר עלינו על האוטובוס ונסענו ל… נחל המג'רסה! הלכנו בנחל ובסוף עשינו גם קרבות מים. 🏊🏼‍♂️ אחרי ריקוד מאוד בוגר במים 🕺🏼😉 יצאנו למעגלי סיכום עם המדריכים וטקס הסיום של המסע.

תודה רבה לצוות היקר שהיה חלק משמעותי מהמסע!! 🙏🏼 מנהל החטיבה, צוות הר"מים והסייעים. ולכל מי שתמך מאחורי הקלעים למסע. אין שאלה שהתלמידים יצאו עם כוחות נוספים שחיזקו להם את הזהות לשנים הבאות בעז"ה 🙏🏼

הרב דוד פסטין, מנהל החטיבה: "ישר כוח ענק לצוות המדהים שליוה את המסע.
הרב יהושע, הרב טל, הרב רועי – הייתם מדהימים, מחויבים ואכפתיים.
אליעזר, אושרית איילת וכפיר שהיו לעזר רב. הרב דור ואדי. אין כמוכם ממש צוות לעניין.
אך באמת, הכול בניצוחו של אורי לאילב התותח. מסע מסודר ומאורגן, פעלת עם המון שיקול דעת, הית נמרץ והחלטי. מנהל מסע במלואו מובן המילה.