הראשונים ברחובות: ישיבת אמית עמיחי

שתפו:

ישיבת אמית עמיחי, הוא התיכון המוביל בעיר רחובות לפי נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך. כך עולה מבדיקה שערכו ופרסמו השבוע האנליסטים של אתר madlan , שבדקו את רשימת התיכונים הטובים בישראל בשנת 2024.
המדד מתבסס על הפרמטרים הבאים: אחוז הזכאים לבגרות רגילה, אחוז הזכאים לבגרות מצטיינת, אחוז הזכאות ל-5 יחידות אנגלית ואחוז הזכאות ל-5 יחידות מתמטיקה. הנתונים האלה, העדכניים ביותר על פי המאגר של משרד החינוך, שוקללו לפי משקלים שונים, ויצרו את הציון הסופי שלפי נקבע דירוג בתי הספר.
כזכור, ישיבת אמית עמיחי מובילה את מצטייני רחובות במתמטיקה ומדורגת במקום ה-20 בארץ. על פי התמונה החינוכית שפירסם משרד החינוך, עולה כי בשנת הלימודים תשפ"ב התברגו תלמידי ישיבת אמית עמיחי ברחובות לעשירייה השנייה המצטיינת של התיכונים בישראל כאשר52.2% מתלמידי הישיבה צלחו את הבגרות ב- 5 יחידות במתמטיקה – והגיעו למקום ה-20 מבין כלל מוסדות החינוך התיכוניים בישראל.

הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: "למצוינות לימודית יש תשתית של עבודה חינוכית ערכית עם התלמידים, אקלים חינוכי, שותפות תלמידים ותחושת שייכות ברמה גבוהה. ומעל הכל צוות מצוין ומסור, בהובלה של ליאת דורון מנהלת החט"ע והרב דוד פסטין מנהל החט"ב, והורים תומכים שהם המבוגרים המשמעותיים בחיי הבנים בישיבה".